Fittfrisyren blev uppskattad

Hej! Fasen vad roligt att ni gillade och tog emot gårdagens text på ett så bra sätt. Jag är så stolt och tacksam över er som läser, för ni skrattar och har kul åt mina texter samtidigt som ni förstår precis vad den djupare meningen är. Det känns superroligt att ha en sån härlig läsarskara som liksom fattat grejen. Även ni som kanske tittade in för första gången eller bara tittar in sporadisk. Ni fattade ju också.

Jag var helt ärligt skitnervös igår innan jag publicerade. Framförallt bilderna. Hur skulle ”fittfrisyren” egentligen tas emot.  Men efter att ha tagit bilden och själv tittat lite med avsmak på den. Jag tyckte rent av att den var lite äckligt, mitt eget kön. Då förstod jag att det var viktigt att få med den bilden också. För vad är det som är äckligt med en normal kropp?

Ingenting, och det har ju ni fattat och skrattat åt hela dagen i går så tack som tusan för att ni är ena smarta personer!

image

Kram på er!