Youtube känns kreativt

Det var några av er som tyckte att det skulle vara mest intressant att följa min vardag om jag startade i gång en dokusåpa på min youtube-kanal. Det känns faktiskt som en rolig grej att starta igång ett youtube-projekt så jag tänkte ge det ett försök. Ett avsnitt i veckan på söndagarna är målet att jag ska skrapa fram. Målet alltså. Vi får se om det är hållbart.

I det allra första avsnittet i projektet får ni följa med på roadtrip till Sollefteå. Ge gärna åsikter om vad ni tycker om videon. Speciellt om ni tycker att den är super men också om ni saknar något så klart. Varsågoda här kommer den:

Det känns faktiskt som att jag blivit lite mer peppad på att blogga nu när jag har det här nya projektet. Det känns lite extra kreativt att få sitta och klippa ihop en video.