Jag gillar att umgås med dig!

God morgon! Två nätter i rad har vi fått sova väldigt bra och i morse fick jag till och med somna om till 07.25! Fattar ni, det är ju värsta sovmorgonen! Lia äter inte längre på nätterna alls och har nog inte gjort det på en vecka eller är det två, kanske rent av tre?

Nu blev det helt tyst här hemma och när jag gick och tittade efter henne så sitter hon och leker på sitt rum. Hon är så stor nu för tiden! Det går så fort och det gillar jag. Jag älskar när det händer grejer och jag älskar att min kärlek och min kunskap att förstå och ta hand om henne blir allt större.

Jag känner mig dock inte som att jag är mamma mer en person i hennes liv som gillar att umgås med henne väldigt mycket och gillar att ta hand om henne. Jag vet inte om jag någonsin kommer förstå storheten i att vara mamma och att ha ett barn. Men jag gillar ändå att se mig själv som hennes bästis.

IMG_2616Här har ni IT-teknikerns dotter. Sladdar är det roligaste som finns (självklart under övervakning) och så den där tungan som åker runt i munnen på henne nu för jämnan. Vet inte om hon känner runt i munnen eller om det är tänder?

2 thoughts on “Jag gillar att umgås med dig!

  1. Lova skriver:

    Haha den där tungan som far runt. . Det känner jag igen 😉 så gör Elsa med och hon har en tand (den första) på g nu. Så jag tror också att de känner runt. Har du känt med fingret om det kanske är en liten tandrackare på väg?

    • Mikkalainen skriver:

      Jasså? Vad roligt med en till liten som gör samma sak 🙂 Jag har känt efter men tycker inte att jag känner något. Däremot tyckte jag att jag såg något när hon skrek åt mig här om dagen 😉

Kommentarer inaktiverade.