Pest eller kolera?

Hej på er! Har verkligen inte haft någon lust att blogga. Det har varit lite deppigt här hemma så vi har passat på att bara rå om varandra. I bland känns det som att jag bara vill lägga ner bloggandet. Dels för att det tar sådan tid och dels för att jag känner att det liksom inte ger mig så mycket längre. Tiden som jag lägger på bloggandet hade jag ju kunnat lägga på skrivandet av mina, faktiskt, två påbörjade böcker.

MEN så känner jag ändå ibland en saknad eller ett behov att behöva skriva. Jag känner ju att det är roligt att dela med mig och ibland är det skönt att sätta ord på känslor som jag förstår att andra också kämpar med eller funderingar som även andra funderar över. Jag tar inga beslut för jag vet hur jag är. Ena dagen är det si andra dagen så. Men däremot kanske jag väljer att vila några dagar om lusten inte infinner sig.

Jag har haft tjejkväll, en känslomässig söndag och en ganska bra gårdag. Vi får se om de får komma ner på pränt men hur som haver så var vi i alla fall och hälsade på Farfar och Gunilla i går. Det var jättemysigt!
IMG_2594
Det fanns massor va roliga leksaker!

IMG_2598
Katten Nemo ville gosa med både mig och babyn.