Bruden som fick pappas busgener

Ni som läser bloggen och som kände Lias pappas som liten vet kanske att pojkarna i det gänget var ena riktiga busar. Jag har fått både den ena efter den andra historien återberättad för mig och har inte kunnat göra annat än att garva läppen av mig. Nu verkar det som att pappan fört vidare dessa barndomsbuserier till sin dotter för den här tjejen är full av bus!

Vi har nyss lekt tittut på initiativ av henne själv och under babysimmet plaskades det för fulla muggar. Övningar och fattningar är inte så intressant men däremot att doppa hela ansiktet i vattnet, plaska så att mamma får vatten i ansiktet och tugga på leksakerna det är livets goda enligt bebisen.

Efter babysimmet så ska barnen vara trötta. Inte vårt barn. Hon somnade i och för sig i bilen på väg hem men hade vilat färdigt efter de 20 minuterna det tar att köra. Efter det har det varit full rulle och mamman har tänkt lite extra på hur gott ett glas vin skulle smaka. Helt ärligt så älskar jag faktiskt att hon är så här busig och att det är fullt rulle. Den personligheten passar henne.

IMG_2614Nej vaddå jag har inget i handen som jag döljer bakom väggen för att du inte ska se…
IMG_2606Skallra, skallra, skallra! AAAaaaaaaAAA hör du hur den låter MAMMA!!!

2 thoughts on “Bruden som fick pappas busgener

  1. My skriver:

    Men hon är ju otroligt lik dig när det gäller utseendet iaf 😃 vad roligt att ni går på baby-sim, går ni här eller i stan?

    • Mikkalainen skriver:

      Det är många som säger det och det måste ju betyda att jag är oerhört söt så söt som jag tycker att hon är 😉 Vi går på himlabadet och jag tycker det är supermysigt 🙂

Kommentarer inaktiverade.