God morgon!

God morgon på er!

Här började vi morgonen kring sex och jag tyckte verkligen att det var lite för tidigt med tanke på att hon fortfarande vaknar flera gånger fram till klockan två på natten. Även om det är André som tar henne nu på nätterna så vaknar ju jag ändå. Dags att skaffa en gästsäng i Lias rum kanske? Efter två, när hon fått sin flaska sover hon resten av natten till klockan fem-sex ungefär. Kanske ska försöka ge henne flaskan när hon vaknar någon av de tidigare gångerna? Hon verkar dock inte hungrig förrän vid två för innan dess somnar hon om genom att bara få sin napp instoppad i munnen igen.

Nu sover hon i alla fall ute i vagnen efter att vi tagit en promenad till ICA butiken för att köpa lite puré till förmiddagsgröten. Vi får väl se om det blir någon gröt för i går somnade hon också vid den här tiden och sov till 12. (Ps. hon äter alltså gröt nu, kan ni fatta!?)

I dag och i morgon har vi ingen bil till förfogande för den har sambon till jobbet. Denna vecka har jag mest saker att göra i slutet av veckan så därför fick han ta bilen nu i början. Så vi hänger nog mest bara hemma inledningsvis. Det börjar ju bjudas på fantastiska dagar utomhus nu. Jag vill inte våga tro det men kanske att våren är påväg ändå? Så någon lite längre promenad kanske vi ska kunna unna oss.
IMG_2479

Bjuder på en bild på min enkla men mumsiga frukost. Speciellt smoothien som jag idag testade att blanda i broccoli och avokado i. Det blev riktigt gott!