Bästa stunden på dagen

För cirka fem månader sedan hade jag aldrig kunnat tro att bästa stunden på dagen skulle vara när hon sover i min famn medan jag tittar på film eller serier. När hon var ny på jorden och sambon börjat jobba igen var det bara det vi gjorde. Titta på teve medan hon sov i min famn.

För cirka 1,5 månader sedan gjorde jag inget annat än längtade efter hjälp på eftermiddagen. Ofta var jag så ledsen eller slut att jag hade nära till tårar.

Helst plötsligt är den delen av dagen, den aktiviteten och ett sovande barn i famnen den bästa stunden på hela dagen. Jag är tacksam över att få uppleva hur underbart det också kan vara när jag nu mår bättre.

image

Och nej det är inte ett försök till att se ut som på klassfoto i sjuan. Det blev så jäkla ljust av blixten på telefonen att jag vände bort blicken och faktiskt blundade. Som tur var hann jag fota före blundningsögonblicket 😉 mvh Mikaela på högstadiet.