Nyheter till Minis garderob

I dag har vi varit en sväng och käkat lunch på IKEA plus fikat lite. Jag skulle åka in på H&M för att se om ett par byxor, som jag vill ha, kommit. De hade det inte så jag får helt enkelt beställa dem. Istället handlade jag till Lia, också kläder som jag redan innan kikat ut på en hemsida. Gillar att shoppa på det sättet, att redan veta vad en vill ha liksom.

De här kläderna blev det. På bilden saknas hennes nya mössa som är i samma eller liknande mönster som byxorna.
IMG_2343
Lite svårt att se mönstren mot en mönstrad bakgrund men det var det enda stället i hela huset som var utan en massa prylar eller gegg (brukar ju använda bordet). Klicka på bilden så kommer ni till KappAhls hemsida. Då ser ni byxorna tydligare. Jag köpte dem i butik i fall ni skulle vara sugna på likadana.

Och så här ser det alltså ut i sovrummet…
IMG_2342
Tänk er då hur resten av huset ser ut. Det enklaste sättet att bli av med sånt här kaos, vet ni vad det är? Det ska jag berätta för er. Det är att stänga dörren till det rum som är kaosigt. Vilket jag också gjorde till Lias rum som jag snart hoppas kunna göra klart och inreda.

Ikväll bär det av på lite festligheter för min del. Kommer dock inte att följa med på krogen. Det känner jag mig inte redo för en. Men på förfesten kör jag järnet!