Såg Ronald Weasley gå över vägen

Hej hopp! Jag önskar så att jag hade kunnat tagit en mental bild av killen jag såg i dag och delat den med er. Jag var på väg till en mammaträff som jag var en timme sen till. Då kom han ut från arbetsförmedlingen och passerade över vägen. Han var så otroligt lik karaktären Ron i filmerna om Harry Potter. Så lik att jag tänkte ”jaha han kanske varit och sökt jobb nu när inspelningarna av filmerna är slut”. Haha

Istället för en bild på random dude får ni lite gott och blandat av det jag faktiskt kunnat fotografera.
IMG_2309
-Igen! Igen, pappa! Gör det där roliga du gjorde nyss.

IMG_2314
Lia och Theo leker. -Hallå den där plattan med pinne hade faktiskt jag!

IMG_2317
-Kom Kiara så leker vi med Aslan! Mamma titta rå vad stor den är. Mycket större än Bob!

IMG_2320
”Accelerationshastighet, Check! Stabilisering, Check. Räkna ner till uppskjutning!”

IMG_2323
-Mamma, så här fort körde jag den där grejen idag! Värsta motorvägshastigheten typ.

Och så är det ju tacksamhetstisdag. Jag har inte haft så mycket sug att sitta framför datorn och eftersom att det ska kännas roligt när jag gör någonting som jag ändå gillar har jag låtit bli. Där med skriver jag bara en liten kort notis i detta inlägg:

Jag är tacksam över mina vänner. Jag tacksam över den energi jag fick tanka när jag besökte Sofie i söndags. Jag är också tacksam över samtalet med Stina som gjorde oss ännu mer säkra på att en ska följa sin inre röst och vara snäll mot sig själv. Tack hörni!