5 positiv saker med att inte kunna somna om

Kunde inte somna om efter den tidiga morgonamningen klockan 04.30. Det kunde minsann bebisen som istället inte kunnat sova under natten. Klockan 05.30 ringde sambons alarm. Då gav jag mig tillstånd att kliva upp för att bara ligga kvar och försöka somna om eller bara gilla läget och vila är ju en dum idé…

5 bra saker med att kliva upp tidigt: 

  1. Jag hann se de två avsnitt av Biggest Looser som jag missat, ett såg vi i och för sig tillsammans jag och bebin.
  2. Jag har hunnit byta tre blöjor varav tre bajsblöjor.
  3. Jag har hunnit ta en 57 minuters promenad på en halvmil för att bebisen skulle få sova eftersom att HON var trött. Att jag var trött det var det ingen som tog någon hänsyn till.
  4. Jag sitter nu och får i mig frukost nummer två. Det bästa av allt att hinna äta mycket frukost.
  5. Jag har hunnit kolla upp saker på datorn som jag inte kunde släppa och därmed inte kunde somna om.

IMG_2269

Dagens smoothie med blåbär, hallon & mango, banan, mandelmjölk, vatten, lite pressad citron och babyspenat blad.