Zlatan skapar känsla även utanför fotbollsplanen

För er som inte känner mig som mer än den mammaledige så ska jag berätta för er vad jag är mammaledig ifrån. Jag pluggade på Info/PR-programmet när jag blev på smällen och som tur var så var explosionen så välplanerad att jag nu endast har ett år kvar att läsa. Till hösten hoppar jag på det igen kanske till och med redan till sommaren. Jag längtar faktiskt lite efter att få plugga även om jag nu bestämt mig för att jag vill ta examen så att jag kan påbörja ännu mer studier.

Många frågar mig vad jag kommer att bli och göra när jag blir stor. Det här är ett exempel:

Denna kampanj som är så oerhört viktigt och som förutom att innehålla Zlatan även innehåller massa andra rätt är ett exempel på vad jag skulle vilja göra, jobba med. Uppmärksamma sådant som är viktigt. Kanske kommer jag en dag att vara med och skapa en sån här mäktig kampanj. Just denna är det reklambyrån Forsman & Bodenfors som varit med och kreatörat fram. Kampanjer och reklam är en del av det jag skulle kunna syssla med när jag tagit min examen. Funderar du något över studier på Info/PR så fråga gärna. Funderar du över hur det är att plugga och ha barn samtidigt så får du hänga med till hösten. Det ska bli roligt även om den kanske mest utmanade delen av studierna kommer att inledas då.

Kram på dig Zlatan