YogaLainen

Har verkligen fastnat för det här med yoga. Igen. Jag har som jag tidigare skrivit hållit på lite till och från med yoga. Alltid framför teven, vilket kanske inte är det ultimata ställer att utföra yoga vid. MEN vad gör en om en inte kan några övningar alls? Jag har aldrig ”vågat”, orkat är ett mer rättvist ordval, försöka göra yogan för mig själv. Men efter att jag gjorde det för någon kväll sedan insåg att jag kunde endel poser och då har jag fastnat rejält. Jag känner ett behov.

Just nu kör jag https://www.youtube.com/embed/9yMYwCP68VI” target=”_blank”>denna som jag lärt mig av youtube. Den är väldigt skön och avslappnande och känns så rätt. Jag hoppas att den kan hjälpa mig att finna lugnet. För att slappna av ännu lite mer. Tog jag mitt yoga pick och pack till sovrummet och tände lite ljus. Jag rekommenderar er att unna er de där 11 minuterna yoga från youtube som är väldigt sköna.
IMG_2169

IMG_2172