Jag älskar min kropp!

Jag älskar min funktionella kropp. Anledningen? För att den körde järnet i dag hos fysioterapeuten. För att den orkar mer och mer och blir starkare än tidigare och för att den för det mesta fungerar som den ska.

Sen senast vi sågs har vi nattat Lia. Ser ni hur mycket übermys den här bilden innehåller?! Tillsammans med välling (som hon äntligen dricker. Nästan en hel flaska varje gång och varje gång blir jag lika glad!) är att ta på pyjamas och läsa bok vår rutin på kvällen. I går blev det dessutom en vagnpromenad och det sov ungen hur bra som helst av. Tills att jag råkade komma åt ringsignalerna på min mobil. Ni vet där en väljer ringsignal och så börjar ringsignalen tjuta ut. Inträffar oftast på de mest pinsamma platser eller vid de mest opassande stunder. Som när ens barn sover…. Både pinsamt och opassande. IMG_2156

Medan jag åkte och tränade så kokade pappan (med bejbyn på bra avstånd från det heta vattnet) alla Lias nappar och flaskor. Äntligen blev det av och gjort!IMG_2160

Barngryta någon?IMG_2168

Dom säger att ”fake it til you make it” – Så jag log och hoppas bli glad på riktigt snart. Fast glad är jag men lite för mycket ledsen just nu. Därför stannar min sambo hemma två dagar med oss nu och över helgen. Vi tyckte att det var värt att investera två dagar på mig så att jag slipper sitta vid sängkanten och gråta av utmattning. Det som är min största rädsla är att jag inte ska orka alls tillslut. Att jag ger upp. Jag är dock helt säker på att det kommer bli bra men för att det ska bli det så är två dagar med avlastning och återhämtning helt klart värd investeringen.
IMG_2164

Ett extra tack till er som stöttat och peppat! Kram på er och tack för att ni ger av er tid till mig.