Äntligen dags för babysim

Ny vecka och förhoppningsvis en upplevelse rikare. Men upplevelse menar jag cirka 1400 kr fattigare. Men vi skulle ju tänka att pengar rullar och se vad vi får för dem så nu har jag förhoppningvis om inte alla tider gick åt (det här är ett tidsinställt inlägg) bokat babysim för hela familjen. Äntligen! Jag tycker det ska bli megamysigt att kunna åka och bada med Lia tillsammans. Dessutom ligger inte hela upplevelsen på mig och inte heller måstet att åka. Jag har bokat kvällstiden så att om det skulle vara så att jag inte orkar en kväll så kan André och Lia åka bara dom två eller tvärtom. Meningen är dock att det ska vara en mysig familjeaktivitet. En anledning att köpa nya badkläder dessutom. Jag kan kanske använda min gamla men helt ärligt vet jag inte om jag känner mig bekväm i trekants- eller bandlös bikini.

Kanske någon av dessa från Twilfit kan fungera?
Skärmavbild 2015-02-08 kl. 19.31.52 Skärmavbild 2015-02-08 kl. 19.33.08


Edit: som småbarnsförälder blir det nästan aldrig som en tänkt sig. Väldigt ofta blir det bra ändå. Skönt. Det blev babysim men inte för oss alla tre på kvällstid som vi hade tänkt oss. Hade ställt klockan för att hinna boka en tid eftersom jag hört att tiderna går åt som smör i solsken. Det behövdes inte för vi vaknade vid sju och då hade inte smöret smält ännu. Efter lite krångel med bokning är det nu i alla fall bokat och förhoppningsvis kan pappan följa med någon gång i alla fall. I mars börjar vi simma med lillis, det ska bli mysigt.