Det känns helt okej att det är ny vecka i morgon

God kväll! Jag kan ärligt säga att det känns helt okej att sambon åker och jobbar i morgon. Tidigare söndagar har jag varit så utmattad att jag undrat hur måndagen ska kunna fortlöpa utan honom. I dag har vi besökt xxl där sambon skulle handla för presentkortet han fått på sin födelsedag. Innan vi åkte kände jag att jag egentligen bara behövde stanna hemma men följde med ändå. Det gick bra trots att jag inte lyssnade på kroppen MEN på väg hem var jag helt slut (så går det när en inte bryr sig om att lyssna). Ungefär som att ha kört ett träningsläger över helgen typ och sedan avslutat söndagen med att köra livsfarligt fordon som går fort och som en inte alls vet hur en hanterar (ja, jag har haft precis en sån helg) (för väldigt länge sedan i och för sig).

Det gjorde dock ingenting för när vi kom hem kröp vi ner hela familjen inklusive hunden i sängen och vilade. Jag med en tidning och en bit choklad och pappan med bebisen på bröstet. Är det någon annan som upplever att er bebis sover väldigt ytligt på eftermiddagen och vaknar av minsta lilla?

I kväll har vi planerat att krypa ner i sängen tidigt och förhoppningsvis kunna se en mysig film. Vi får se vad bäbon tycker om det. I morgon klivet jag upp tidigt och hoppas att jag hinner boka det jag ska boka.

IMG_2131Jag kom ut ifrån VADdå, sa du?

IMG_2134
Vad menar du med DITT gym?

IMG_2135
Nej jag menar vårt gym så klart älskling.