Yogafilm-ar mig själv.

God morgon! Ja på riktigt den är faktiskt ganska god. Jag har för tredje dagen i rad startat dagen med en kopp varm dryck och yoga. I går och i dag har jag själv satt ihop en ritual av de övningar jag snappat upp vid tidigare yogautövande. Förhoppningsvis blir ritualen en riktigt bra rutin att bygga på. Snart är jag kanske rent av rena rama yogagirl! Vill ha hennes bok.

Den här filmen filmade jag alltså den första dagen jag yogade. Och min vän Sofie kommer att förfäras över byxorna jag har på mig. Om du läser det här Sofie så förlåt men jag kan bara inte göra mig av med dem. Dom har tjänat mig väl i så många år. Mjukisbyxorna är flitigt använda och mina absoluta favoriter men som ni också ser så sjunger de på sista versen. Snart är det nog dags att åka till mjukisbyxhimlen. Innan dess kanske jag har köpt mig lite nytt till träningsgarderoben? Eller bara hittat igen de gamla träningskläderna. Jag tror på de senare alternativet.