Kom så åker vi!

Det här är ett inlägg som tillhör Drömfredag och i dessa inlägg drömmer jag mig bort till en annan verklighet, en önskad framtid eller ny förhoppning. Här fantiserar jag fram hur min framtid kommer att se ut och dessa inlägg är alltså fiction och helt påhittade. Inläggen saknar sanning – i alla fall just nu. Välkommen till framtiden.

God morgon läsarlainens!

I dag vaknade jag av en doft av rostat bröd och kaffe. Jag och sambon unnar oss lite gofrulle nu innan vi åker. För ni vet väl vad som väntar idag? I dag åker vi till Thailand! Jippi. Vi har ju sparat och sparat för att kunna åka på denna resa och dessutom kunna bjuda med hela skaran. Så nu ska vi bara kolla igenom packningen en gång till så att allt som är viktigt är med. Jag har redan kollat den tre gånger men en gång till kan inte skada. Jag är i och för sig mästerpackare för jag tar aldrig med mer än jag behöver (det lärde jag mig av min första resan till Thailand) men däremot till barnet!? Är sjukt nojjig över att glömma något till barnet. Jaja jag får hoppas att allt är med, kollar en gång till som sagt.

Det ska bli så himla roligt att åka! Tycker dock lite synd om både min sambo och mamma som är flygrädda men det ska nog gå bra det också, hoppas jag? Har ni några tips mot flygrädsla? Snart kommer taxin som ska plocka upp oss och mina föräldrar och syskon som bor i samma område som oss för att ta oss till flygplatsen varifrån vi flyger till Arlanda
som sedan ska ta oss till el Thailando!! Woop woop här kommer vi!
853f36c82fc376ab2650c6002ecf361b
Bild lånad på pinterest klicka på bilden så kommer ni dit.

Det här är alltså en dröm om framtiden och har inte hänt – ÄN