Vad ska barnet ha på sig när det åker bil på vintern?

Det var länge sedan jag bjöd på en video så därför tänkte jag att det var dags nu. Fick ju en fråga för ett tag sedan hur en ska klä barnet när det är kallt ute. En jättebra fråga och ganska rolig att göra film på. Därför tänkte jag att jag visar hur VI gör ni vi ska åka bil och det är minusgrader ute. Det finns andra sätt att göra det på tillexempel att ha en åkpåse till sin bilstol men en sådan äger inte vi. Så här gör i alla fall vi.


Det är min sambos första filmning av mig och jag bjuder kanske inte på det mest genomtänka ”sägningarna”. Men för att vara första tagningen och första försöket så må jag säga att det blev himla bra. Fortsätter vi filma framöver så blir det säkert bättre och bättre. Övning ger färdighet 🙂

2 thoughts on “Vad ska barnet ha på sig när det åker bil på vintern?

Kommentarer inaktiverade.