Lyckat att fylla 30 år

God kväll undommar! Jag har sovit två timmar på eftermiddagen och skulle kunna gå och lägga mig nu igen. Antar att det är så att hålla fest nu för tiden. Eftersom att vi har haft folk hos oss hela helgen så tänkte jag bara titta in en snabbis, så återkommer jag i morgon förhoppningsvis som en piggare version av mig själv.

För att fatta mig kort så hade vi väldigt trevligt i gårkväll och allt flöt på väldigt bra både med mat och med barn. Kvällen innehöll gott vin, ett tal som avslutades i tårar (för min del, jag höll också talet), massor av kramar och skratt. Väldigt lyckat och sambon var väldigt nöjd både över fredagen då han fyllde år och lördagen då vi hade firandet. Återkommer med detaljer i morgon. Dessutom blir bebisen sju månader i dag. För sju månaders sedan vid ungefär den här tiden skulle vi snart vara påväg hem.
IMG_2028
Bebisen har precis slagit in pappas cykelhjälm. Sambon fick en cykel och tillbehör i 30-årspresent av familjen.

IMG_2041
Vi caterade maten och det var både lyckat, smidigt och gott!