När pengarna rullar in vill jag ge dig det här

När min ekonomiska situation ser ut som sådan att jag får en lön för det arbete jag drömmer om så vill jag, det första jag gör, köpa en present till min sambo. Han är värd det och det är min önskan att kunna skämma bort honom med någon liten vardagspresent ibland. Det första jag ska köpa när jag har obegränsat med pengar (som sagt det du drömmer om ska komma till dig. Har alltid trott på detta men blivit påmind nu igen. Läs om Law of attraction) är en mörkblå kostym till min sambo. Kanske en sån här? Vad säger du älskling?
oj3hemsida
Googlad bild.

Efter det vill jag resa med hela vår familj: Mormor/Morfar, Farmor/Farfar + familjer, systrar och bröder + respektive till Thailand. Jag bjuder såklart!
krabi-sea-beach-1Googlad bild.

”En dröm, är en dröm om en verklighet som kan bli sann” – Mikaela mitt i natten.

2 thoughts on “När pengarna rullar in vill jag ge dig det här

  1. Kamilla skriver:

    Jag tror också att LOA fungerar, har du läst The Secret? Finns även som film.
    Kram och ha en fin fredag!

Kommentarer inaktiverade.