Bilder från veckan som gått

I dag är det fredag och den drömmigaste dagen i veckan enligt många. Jag gillar ju söndagar och måndagar också men fredag klingar speciellt på något sätt eftersom att sambons jobbvecka är slut och vi har helg tillsammans. Den här veckan har jag haft en riktigt bra bloggvecka och det därför att jag under måndagen hade en bebi som sov hela fyra timmar och jag kunde förbereda en hel del inlägg. Det har varit roligt men nu tänkte jag visa lite bilder som skulle ut på bloggen i veckan men som jag helt enkelt inte hunnit med att få ut.

IMG_2004
Jag kallar den mötet. Bebin och hunden får fin kontakt.

IMG_2021
Ni som följer mig på instagram vet att jag gjorde smothie. Den blev inte en av de bästa jag gjort smakmässigt men jag tror definitivt att jag fick i mig lite vitaminer. Jag har fått tips om att bara en har apelsin och äpple som bas så går att blanda i det mesta.

IMG_2027
Jag har plockat fram min yogamatta utifall att det skulle hinnas med någon dag. Bob illustrerar duktigt hur meditation går till.

IMG_2013
Lia leker med leksak hon fått i julklapp. Än är hon lite för liten för den. Hon tycker den är intressant men blir trött och gring ganska fort av att behöva fundera så mycket varför leksaken inte gör som hon vill!?
IMG_2014
Det var väldans roligt att bygga ihop denna tillsammans.

Ikväll väntar förberedelser inför i morgon då vi ska fira André förhoppningsvis lyckas jag samla energi nog att sno ihop en marängtårta. Förkylningen håller fortfarande sitta starka grepp precis just nu när den absolut inte behövdes (behövs en förkylning någonsin i vuxen ålder? Barn behöver dem ju för att bygga immunförsvar men sen är det ju ganska onödigt kan en tycka…)

Ha en fin fredag allihopa!