I bland är det som att det bara slängs i ansiktet på en

I går skrev jag om att jag ville koka en kopp te och ställa den vid yogamattan för att sedan köra en liten yoga-routine (läses på svengelska). Vad händer då? Jo, jag får ett mail från youtube som handlar om just en 15 minuters yogarutin perfekt för morgonutövning. Jag säger bara WHAT! precis vad jag behövde. När jag såg detta mail och kikade in videon så blev jag helt fylld av glädje. Detta tänkte jag försöka komma i gång med i alla fall kanske på helgen när pappa är hemma.

Tänkte att jag delar med mig av mitt fynd till er också i fall ni skulle få 15 minuter över på morgonen för att koka te och göra yoga. Hör min ironi i rösten? Ja det är nog så jag själv tänker i alla fall att när ska jag hinna derå? Och även om det bara är en kvart, ja men vad ska jag göra med ongen? Kanske får en börja kliva upp vid fem-sex tiden för att få denna stund. Och vet ni vad att även om det här just nu känns väldigt orimligt för dom flesta, jag vet inte det kanske låter super-rimligt också men jag lovar att om jag skulle hitta ett sätt att investera dessa 15 minuter på mig själv så skulle jag höja glädjen för hela familjen, garanterat.

Här är den i alla fall:)


God morgon förresten!