Dröminlägget – ett nytt inslag

Jag lyssnar just nu på en bok som heter Drömliv. Den handlar om hur du blir lycklig i det liv du redan har, men också om hur du kan få det liv du vill leva. Enligt författarna till boken, även andra  pro-drömlivare som berört detta ämne tidigare, så är det viktigt att drömma om sitt Drömliv.  Därför tänkte jag att ett nytt inslag här på bloggen ska bli fredags-dröm-inläg. I det inläggen skriver jag om saker jag drömmer om eller helt enkelt som framtida jag. Ni kommer alltså att få läsa inlägg skrivna av framtida Mikaela. Sjukt sience fiction alltså!

Ni har säkert hört talas om utrycket ”om du inte känner dig glad/självsäker/snygg så ljug!” Så jag antar att jag även kommer ljuga en del men om det leder mig till mitt drömliv, då måste det ju vara värt en liten lögn. Fredagar är ju bästa drömmardagen så därför kommer inlägget i morgon. Missa inte första träffen med framtida Mikaela. Är det en date?

Hur ser ditt drömliv ut?

2 thoughts on “Dröminlägget – ett nytt inslag

    • Mikkalainen skriver:

      Ja precis det är exakt samma upplägg fast att det är på svenska och mer anpassat till den svenska ”janelagen” tex. Den innehåller mer anpassningsbara exempel 🙂 jag är glad att jag hittade den 🙂

Kommentarer inaktiverade.