Bob som superhjälte

God kväll!

Jag och bebisen åkte aldrig iväg för att hämta upp paketet som kommit med hennes kläder i. När hon vaknade efter att ha sovit i fyra (FYRA!!) timmar. Så var hon rossligare i andningen och hostigare. Självklart kan det ju bero på att hon sovit, vi vet väl alla hur en brukar låta innan en vaknat till ordentligt. Men jag kände ändå att jag inte hade någon lust att släpa iväg barnet till större folksamlingar om jag inte måste. I morgon ska vi hämta upp sambon på jobbet, kanske kan jag ta det då. På tal om honom så kom han hemma med dessa finisar till dottern i dag. IMG_2011
Hur fina som helst! Dessutom med en superBob på den ena. Nu har sambon kommit hem med maten (Sibylla, det här snabbmats-ätandet börjar verkligen gå till överdrift men jag tar i tu med det någon annan gång). Därmed ska vi käka och sedan vankas det Biggest Loser där en barndomsvän till min lillasyster är med. Ser fram emot att se programmet faktiskt. Jag tycker att dom är modiga som ställer upp på att visa sin resa i tv.