Av/på-person som gillar chokladmuffins

God eftermiddag! Här händer det inte så mycket. Eftersom jag är en av- och på-person så gjorde jag allt jag bara kunde förmå mig i går. Det blir ofta så när jag får energi. Då gör jag allt istället för med måtta och dagen efter är jag istället helt slut. När ska jag lära mig att acceptera att; sån är jag?

I går var jag i alla fall produktiv och fick mycket gjort. Det gör mig gott att få mycket gjort, att få känna mig duktig eftersom jag gjort så mycket. På något vis känns det liksom väldigt belönande. Men i dag när jag fått mindre sömn och istället inte orkar något alls då känns ju gårdagen inte alls lika belönande. Snarare dumdristig.

Just nu sitter jag och ser på OC. Älskade den showen som yngre men inser nu att den inte alls är lika bra som jag tyckte då. Kanske för att den inte längre har samma igenkänningsfaktor. Jag har också hunnit med att äta två choklad/bananmuffins som jag bakade i går av bananerna som sjöng på sista versen. Dem blev supergoda! Fick ju tips av en av er läsare att blanda i banan så nu när dom var totalt övermogna så mosade jag bananerna och rörde ner i smeten. Nu väntar jag bara på att barnet ska vakna så att jag får åka i väg och hämta upp ett paket som jag beställt åt henne.

IMG_2003
Muffins och ett glas mjölk. Mumma!