Förgrömmade unge!

Att ropa hej som förälder borde vara det första vi borde fått lära oss på föräldrautbilningen att inte göra. Gillar hon välling den här veckan? Nä,ä inte ett dugg. Det kan bero på hostan hon dragit på sig som gör att hon är lite ledsnare än vanligt. Om bebin är ledsen och det känns jobbigt så kan en ju förstå att en inte är så sugen på en massa nya rutiner.

I kväll myser vi bara och rår om varandra… skoja! Sambon vaggar bebisen som vaknar så fort vi lägger henne i från oss. Jag funderar om det finns någon stol som en kan sova i utan att tappa bebisen medan en sover. Eventuellt med inbyggd vibration? Uppfinna, någon? Jag sitter framför datorn i vanlig ordning så fort det finns lite tid över och försöker plita ner någonting här.

Ska slänga ett getöga på teven nu då Filip & Fredrik gästar Skavlan. Men nej jag ska inte kasta getögon, precis som jag inte skulle kasta hostiga barn. Det är bara en sak man säger. Hörni! Ha en go fredag så ses vi i morgon. Tänkte försöka hinna skriva lite om vad psykologen sa var lösningen för mig.
IMG_1990
När jag äter frukost uppskattar jag att bli granskad och ifrågasatt på det här viset.