Vad gör man på 30 års dagen?

Vilken bra dag vi haft hittills. Det är skönt att jag, trots att jag sovit dåligt och vaknat med ett vacklande humör ändå lyckades vända denna dag till att bli en bra sådan. Jag tror att det bland annat beror på att jag ligger bra till i planeringen. Planeringen av min sambos kommande födelsedag. Han fyller 30 i slutet av denna månad och trots att jag inte har så mycket pengar att slänga omkring mig så vill jag ändå att han ska få en fin sådan. Självklart kan jag inte skriva om planerna här eftersom han läser bloggen men en sak har vi nog tillsammans bestämt oss för. Det är att vi har någonting mindre nu när han fyller år, typ öppet hus och håller fest till sommaren istället. Då är lillis lite större också så då kanske hon kan vara  hos mormor & morfar eller farmor/farfar.

Har ni några tips för vad som kan underlätta vid öppet hus, typ i fikaväg etc. och vad bör man göra för sin partner när denne fyller 30? Medan ni funderar på det och självklart delar med er till mig så kan ni får en bild från vår promenad så länge.

image

Nu ska jag fortsätta mysa med en sovande bebis i famnen. Kram på er!