Utanför huset-upplevelse

Hej hej bloggen!

Jag har precis kommit hem från en fika med brudarna. Min första på egen hand i en längre stund än 30 minuter. Hur det gick? Det gick hur bra som helst och det var hur trevligt som helst. Javisst blev jag lite stressad när det gått två timmar. Men jag lyckades stanna hela tre timmar och när jag kom hem sov barnet fortfarande. Det var verkligen jätteskönt att få en lyckad ”utanför huset”-upplevelse. Det var till och med så trevligt att jag glömde fota överhuvudtaget. Orutinerad bloggare men bevis på att jag hade trevligt. Hemmavid sov alltså dottern hela tiden och sambon kunde få vila då han är jätteförkyld.

Helgen har varit tung men efter den här lilla stunden med mina bästa vänner har jag verkligen fått ladda batterierna. Så mycket att jag till och med kallade hunden för älskling när jag kom hem. Det har han inte hört på mycket länge kan jag lova! Jag sorterade dessutom reklam- och tidningshögen, den har stått där ungefär lika länge. (Måste komma ihåg att sätta INGEN REKLAM TACK på postlådan) 

I kväll vänder vi på helgen och har fredagsmys på söndag genom att göra taco-middag. Jag skiter i rådande fattigmånad och lever för söndagen. Det är ju bara pengar eller hur? Mvh lyxfällan.
IMG_1969Var så roligt att få ta på sig fina kläder och känna sig snygg. Såhär såg jag ut innan jag åkte, med lite lagom mähäig min.

Ps. bli så sjukt dåliga bilder med kameran nu! Är det för att det alltid är lite skymning eller är det kameran som blivit dålig? Hoppas på det förstnämnda har inte hur mycket lyxfällan-pengar som helst. 

2 thoughts on “Utanför huset-upplevelse

Kommentarer inaktiverade.