Skakis efter skottning

God morgon!

Här sitter jag och är lite smått skakis. Jag har precis varit ute och skottat vår infar till huset och är nu alltså helt skakis. Efter nio månaders graviditet och vad det gör med kroppen. Plus att jag inte tränat på nästan ett halvår till det gör verkligen sitt. Det gör mig mest bara peppad och samtidigt fascinerad över faktumet att en graviditet verkligen gör att kroppen måste börja om på noll igen. Eller i alla fall har det blivit så för mig. Blir jag någonsin gravid i gen (jag vet helt ärligt inte om jag vill det) så ska jag försöka träna mer regelbundet under graviditeten, det går. Under denna graviditet var det ju stört omöjligt.

Dessutom har jag ju lovat mig själv att träna en gång i veckan och det tänker jag verkligen försöka hålla om inte annat så bevisar ju skottningens efterdyning att det behöv.
IMG_1886

Natten i natt gick ganska bra faktiskt. Men jag tänker inte göra mer än vad jag måste idag för i dag tänker jag försöka ta igen mig så mycket jag kan.