Stopp i avlopp

Tack snälla för alla tips och trix och all pepp som ni gav mig i går både via bloggen och Facebook. Det är skönt att inte vara ensam, inte för att jag önskar någon att må dåligt men det är skönt att dela sina tankar med någon och den lyxen har ju verkligen jag via bloggen. Jag tänkte svara på var och en av kommentarerna senare när jag får tid men just nu har vi stopp i avloppet här hemma så det problemet måste vi lösa (fattar ni? Lösa upp, haha).

Jag hjälper egentligen inte till så mycket med just lösandet jag sitter istället här på Lias rum och försöker tänka på att varken bli kiss- eller bajsnödig. Ganska svår uppgift ändå med tanke på att en blir kissnödig av bara tanken på att en inte får kissa. I kväll hade vi vegetariska burgare på matlistan men eftersom vi glömde lägga sojabönorna i blöt som ska ligga så i tio timmar så får vi ta nästa maträtt på listan. På tal om matlista så har jag skrivit ner hela denna månads matlista så att även ni kan ta del av den och förhoppningsvis få lite tips eller rent av slippa planera. Bra va? Slänger in den lite senare. Nu ska jag fortsätta att vara inte kissnödig.
sa_fixar_du_stopp_i_avloppet
Bildkälla google.