Menskyddsleksaken

God eftermiddag! Vi har nästan nyss kommit hem från en storhandling (av mat alltså). Sambon är ute och vandrar med dotter och hund medan jag fått tid för att sitta här vid dumburken. Jag sitter och filar på ett inlägg om vår nya nattningsrutin som kommer senare i eftermiddag. Det är planerat vid sjutiden med vet inte riktigt hur klockan är inställt på wordpress. Jag har försökt fixa det men mer än det jag gjort, går inte att göra (inte med gratisversionen i alla fall). Nu har vi shoppat mat så att det ska räcka denna vecka ut i alla fall så det känns skönt. Vet ni vad mer vi har gjort? Vi har skrivit en matlista för HELA månaden! Förstår ni hur skönt det känns?! Väldigt skönt. Mycket av det är även vegetarisk och i allmänhet bra mat. Jippi!

Här är en bild på sötheternas mästarinna! Hon har fått mensskydd av mamma att leka med. En tager vad en haver.
20150106_120006

One thought on “Menskyddsleksaken

  1. Kamilla skriver:

    Gud så skönt med matlista för hela månaden avklarad, bra jobbat! Om du har lust får du gärna skvallra lite om dom vegetariska rätterna på din lista, skulle gärna laga mer vegetariskt. Idag ska jag laga en vegetarisk lasagne som alltid brukar bli supergod, recept finnes här: http://helenasmat.blogspot.se/2011/03/den-basta-vegetariska-lasagnen.html om du vill testa. Brukar skippa fetan ibland och det blir supergott det också.
    Ha en fin dag!

Kommentarer inaktiverade.