Den första julen tillsammans

Drömmare

God morgon!
Den här bilden symboliserar så mycket för mig. Jag är så glad att jag lyckades fånga henne i just detta ögonblick. Tyvärr med dålig skärpa men inget som ett mysigt filter inte kan förlåta. Den här bilden symboliserar hur jag vill att hon ska få leva sitt liv tillsammans med oss. Drömmar, lycka, tro på sig själv och ett liv fullt av fantasi. I dag firar vi vår första julafton tillsammans som familj och innan den ens har börjat vet jag att det kommer vara den bästa julaftonen i mitt liv. Den kommer vara den bästa på grund av att det är den första med vårt barn. Jag kanske inte kan ge dig allt i pengar men all min kärlek ska du få genom hela ditt liv.

Jag vill önska er en God Jul!

Ps. Missa inte att kika in och kolla Kal(l)e……..nderlainen, sista avsnittet 😉

5 thoughts on “Den första julen tillsammans

  1. My skriver:

    Å jag tänkte precis samma! Så himla fin bild & text så tårarna började rinna… 😥
    Ser så fridfullt ut! Vilken härlig bild 😘
    Hoppas ni hade en fin jul 🎄

  2. Anna skriver:

    Så fin bild 🙂 Blev tårögd. Du är så duktig på att skriva människa!! God fortsättning till er fina familj!! ❤ Ps.Arwen har ett par julklappar till Lia som hon gärna vill ge. 😉

Kommentarer inaktiverade.