En tid hos frisören jag nästan höll på att glömma

I gårkväll utbrast jag ”men jag ska ju klippa mig i morn!”. Precis som jag varnat min frisör för så glömde jag att hårkapningen skulle ske. Som tur var kom jag ju på det kvällen innan. Det gick bra att lämna bebisen hemma med papi också (såklart!). Det var skönt att äntligen få klippa igenom håret då det trots allt var sju månader sedan! Nu ser jag i alla fall snygg och fräsch ut även om en kanske inte riktigt känner sig så fräsch och pigg hela dagarna. Väldigt nöjd blev jag! Tack Nathalie 🙂 Nu är det dessutom helt utväxt mitt hår sedan jag färgade det så nu har jag endast min egna hårfärg vilket känns väldans bra!

20141223_105729
20141223_105743 20141223_110012

2 thoughts on “En tid hos frisören jag nästan höll på att glömma

Kommentarer inaktiverade.