Jag ska inte göra slut!

Äntligen fick jag min julgran! Även om det indirekt var en annan pappa (min pappa) som fixade granen så var det i alla fall EN pappa som fixade den. Det står nu en klädd gran även i vårt vardagsrum och det innebär att min sambo får vara med mig ett år till. Härligt älskling eller hur?
IMG_1640

Bakade ju tekakor i morse och gjorde precis som receptet men de blev inte ALLS lika bra som förra vid omgången. Dom blev ju helt underbara förra gången. Denna gång verkade ugnen för varm, trots att jag värmt upp den enligt anvisningarna. Bröden blev inte alls saftiga som receptets namn antydde och jag fick sänka bakningstiden till fem minuter från rekommenderade 8-10 minuter. Tillsammans med pålägg och en kopp varm oboy blev det ändå helt okej. Tråkigt dock när en stått i köket i två timmar och det inte blir som en tänkt sig. Men jag har i alla fall fått mig en gran nu och det är ju huvudsaken.  20141222_124906