Jag älskar Modern Family

Jag älskar serien Modern Family! Har plöjt massor med avsnitt medan bebin sover i famnen. Så himla lyxigt! Seriemaraton och bebismys, kan nog inte bli bättre?

Sprutan verkar inte ha gett några större biverkningar förutom eventuellt en lite tröttare bebi. Ingen feber har visat sig men med tanke på min historia nästan helt utan feber, utesluter jag inte att det kan ha varit en jobbig natt för bebin ändå.

Hon har vaknat några extra gånger och då verkat lite arg på något vis. Men däremot har jag endast matat en gång i natt klockan 3.30 vilket var väldans skönt för mig. Eftersom att jag inte kunde komma till ro och somna förrän in på småtimmarna. Hade ont i magen och texter som snurrade i mitt huvud. (Älskar när texterna bara formulerar sig så där i huvudet men de skulle ju kunna få göra det någon annan gång än när jag ska sova till exempel).

På morgonen har vi varit hemma hos mormor och morfar och fikat, tittat på brasan och beundrat julgranen. Så nu har mamman hotat med att göra slut om inte pappan fixar en gran. Ska tillägga att pappans farfar äger en hel skog! Annars hade jag fixat en själv. Det ska nog inte behöva gå så långt eller ja vi får väl se? Står det ingen gran här på julafton så….

Nu ska vi fortsätta mysa och se på Modern Family.

image

På väg till mormor och morfar

image

Där hunden Yoda mös framför brasan.