Anledningen att längta till fredag

Jag skulle ju berätta för er om någonting som är skönt och mysigt som dessutom är anledningen till att jag längtar till i morgon. Anledning till att jag längtar till i morgon förutom att det är fredag (jaja sluta dra ut på det!) är för att min sambo jobbar sista dagen innan han går på jul och nyårs-ledighet!

Jag är så lycklig över detta att det nästan känns som att det skulle vara julafton redan i morgon. Han kommer vara hemma med oss i nästan tre hela veckor och det känns så himla skönt! Dels för att det självklart kommer att vara supermysigt att ha sambo, pappa och husse hemma (måste kännas bra älskling att vara så älskad av så många att du har hela tre epitet). Dels också för att jag kommer kunna få avlastning och kanske äntligen börja göra mer än bara överleva.

IMG_1514
Med tanke på att det såg ut så här för några dagar sedan, då jag grät för att jag var helt slut, ska det bli så skönt med en ledig pappa.

Det jag tänkt under den här ledigheten är att jag ska få till någon slags rutin för mig och lillis. En rutin vi kan följa på dagarna. Hittills har det mest handlat om att orka ta sig igenom en dag i taget. Därför ska det bli skönt att få lite avlastning för att orka börja få in rutiner. Det krävs ju energi för att orka med förändring.

Förhoppningsvis ska vi båda få vila upp oss och samla på oss energi så att vi orkar med ett nytt år och nya upplevelser att njuta av. Jag längtar så himla mycket!
IMG_1553
Familje-selfie. Så här glad är jag, JÄTTEglad
IMG_1546
Försökte få med hunden, en kan säga att han inte förstod selfie-kommandot.