En sida i en tidning!

Vid det här laget förstår ni kanske vad det var jag varit så peppad över? Om inte, så var det att min första text någonsin blivit publicerad i en tidning och på tidningens webb! Jag är jätteglad över detta även om det ”bara” var under ordet är fritt. Men vem vet kanske blir det en krönika eller en hel bok som publiceras i framtiden? Jag är i alla fall väldigt stolt över mig själv som vågade skicka in texten (efter lite påtryckningar från sambon, tack snälla du som tror på mig). När jag öppnade tidningen så blev jag dessutom överraskad och ännu mer stolt och glad.
IMG_1488

Den tog ju jättestor plats i tidningen och var dessutom på en av de första sidorna! Kanske skulle i alla fall en människa läsa den? Men det var betydligt fler än en person som såg den. Jag försökte tänka att oavsett om ingen läste den så är jag grymt stolt över det jag skrivit och glad över att ansvarig på ST tyckte att den fick plats i tidningen. Det gör det så klart mycket roligare när ni läser den!  Tack snälla, alla ni som gillat och delat det är stor support för min del och tack ni som läst och dessutom gillat det jag skrivit.

Här hittar ni texten på ST:s hemsida. Och här hittar ni till min Facebooksida, gilla gärna!