Rätt svar – Silviakaka!

IMG_1463 IMG_1464

Kan eventuellt ha bränt glasyren lite. Det återstår att se när det är dags att smaka kakan. MEN HAR DU INTE SMAKAT ÄN! kanske ni skriker rakt ut, för det skulle ju vara helt normalt att ni gör tänker jag. Jag har inte hunnit. Ställde in den i kylen och sedan har vi varit på affären och handlat tills på söndag och till i kväll. Jag ska äta chips tänkte jag medan sambon jobbar natten på nått fotbollsrelaterat. Kommer alltså att få sova ensam i natt…. hoppas det går bättre än förra natten jag sov ensam, då jag knappt sov något för att jag var så rädd. Nåja, det ska nog gå bra nu när jag har silviakakan och allt.

2 thoughts on “Rätt svar – Silviakaka!

  1. My skriver:

    Hoppas att det gick bra att sova!! Jag kan ju ligga & svettas i sängen alldeles blickstilla om jag hör ngt ljud.. Vilka idéer man har :/

    Man är ju bara dum mot sig själv, fast sånt där styr man ju inte över.

    Ha en jättemysig ”veckan för jul-vecka” 🙂 🙂

    • Mikkalainen skriver:

      Det gjorde det, tack:) jag hade sådan tur att ha min bästa kompis här in på småtimmarna. Så när det väl var dags att sova då var jag så trött att jag somnade på två sekunder 🙂

      Detsamma! Kram

Kommentarer inaktiverade.