Varma kramar och julmarknad

God morgon! Eller det har ju redan hunnit bli eftermiddag men vi har fortfarande morgon här hemma. Pappan i familjen lät mig och bebisen sova ut i morse och hon vaknade nog inte förrän vid halv elva. Då låg hon förnöjt och bara tittade på mig när jag kom in i sovrummet. Nu är det dags för oss att åka in på julmarkanden på norra berget vilket ska bli supermysigt! Hoppas att jag ska komma hem med någon slags delikatess. Om ni inte får nog av att läsa här eller tycker att det uppdateras lite väl sällan så kan ni även följa mig på instagram @mikkalainen där visar jag bilder från vardagen.

Det här är förmodligen anledningen till långsovande unge… En unge som vägrade sova i gårkväll. Hon ville absolut inte vara hos pappa men när hon satt hos mamma så gjorde hon ingenting annat än att kika på pappa. På bilden inget undantag. Är glad att vi fick med detta på bild.
IMG_1393

Till frukost serverades ägg och bacon, tack fina sambo. IMG_1399

Ha en superfin lördag var ni än befinner er och må de som har det sämre än mig få det bättre om så bara för en dag. Varma kramar.