KalenderLainen – bebisens sömnläte

Självklart måste även Mikkalainen göra sin version av en julkalender, som så många andra bloggare före mig har gjort. Jag har inte tänkt igenom detta alls. Utan kläckte idén typ nu. Så jag vet inte riktigt riktningen på min kalender. Idén är i alla fall som sådan att jag filmar en liten snutt varje dag från livet som förälder. Tänker att försöka få med just de där typiska föräldraögonblicken vore skoj? Filma en snutt varje dag i december och sedan lägga ihop alla inläggen till en lite längre film. Starten på vår allra första familjefilm. Här kommer del 1 på Mikkalainens Julkalender. KalenderLainen?

Häng på du också och filma en liten snutt ur ditt liv varje dag i december. Kanske kan bli en rolig grej att titta tillbaka på nästa jul? Om du har en blogg och väljer att haka på så kommentera gärna så att jag får se era små verk. Eller taga @mikkalainen om ni väljer att göra en instagramversion.