Skitiga byxor i dubbel bemärkelse

God morgon honey pies!
I dag startade vi dagen lite tidigare än vanligt. Klockan halv åtta närmare bestämt. En helt okej tid tycker jag. Sovmorgon fast ändå några timmar kvar innan det blir förmiddag. Minilainen har sovit dåligt i natt. Hon somnade visserligen tidigt men sedan verkar det som att hon varit lite otrygg. En stund in på morgontimmarna hämtade jag därför tillbaka henne till vår säng och där verkade hon somna in lite djupare.
Vi fortsätter vårt mysmaraton här hemma med att babyn somnade på min mage igen. Jag har gjort något med svanken så att det gör ont att stå upp och framför allt vagga fram och tillbaka så jag försökte tvinga henne att somna hos mig ovaggad. När jag lade henne mage mot mage då fungerade det. Jag tackar gudarna för de eftersom efterdyningen av foglossningen i bäckenet inte är nådigt ibland. Tack bebis för att du somnade enkelt.

I dag har vi bilen här hemma och i dag SKA jag hitta på någonting utanför husets väggar även om jag älskar att vara. Nu har bebin precis vaknat, ätit och skitit. Bäst att ta rätt på det så att vi kan åka iväg.

Ps. ska ta och byta mina egna byxor som bebisen skitit ner… för flera dagar sedan. Såg den intorkade fläcken nu. PPs. Kanske bra att en stannar hemma ibland. Ds.
IMG_1288