En natt i juli, en dag av alla som lett mig hit

God kväll!
Jag har precis fått bebisen att somna, exakt samma tid som i gårkväll! Det tog ungefär 30 minuter av fiffel innan hon somnade och sedan 50 minuter innan jag var helt säker på att kunna resa sig upp ur sängen och gå in till vardagsrummet. Sambons träningar har kommit igång igen så därför lade jag Minilainen utan att göra mig ordning själv först. I går kväll gjorde vi oss ordning båda två och gick och lade oss hela familjen för att testa om det gick att få henne att somna om vi allihopa gick och la oss i sängen. Dessutom behövde de båda vuxna personerna verkligen komma i säng tidigare. Klockan nio låg vi därmed i sovrummet hela familjen inklusive hunden.

Hade jag gjort mig ordning innan denna nattningen så hade jag nog sovit vid det här laget också, men jag vill hinna umgås med sambon lite och kanske äta lite kvällsfika tillsammans. Nu kom han hem så nu ska jag umgås.
IMG_1199
Så här såg det ut den 1 juli för två år sedan. Det var det året jag träffade Lias pappa, den sommaren till och med. Här hade jag allt annat än nattningar av bebis på huvudet. Två år senare på just den dagen kom Lia till världen. Tänk att alla dagar i mitt liv har lett mig dit jag är i dag. Tänk om det är så att alla dagar har behövts, alla dagar har varit meningen. Om det är så, så var det helt klart värt det.