Äntligen är jag lycklig över det lilla

God dagens kära medmänniskor!

De senaste dagarna har verkligen gått i mysets tecken. Är det mörkret som gör det? Eller är det närheten till jul som fixar mysstämningen? Kanske är det för att jag börjat må mycket bättre på senaste som gör att jag njuter mer av tillvaron. I dag är i alla fall inget undantag och jag tackar bebisen för att hon även i dag valde att somna på mitt bröst. Jippi! Bomber och rakter! Alltså detta gnällde jag liksom över i början. Visst det fanns depression och nedstämdhet bakom men nu myser jag bara. Till den grad att jag till och med bar med mig henne när jag kissade. Vägrar släppa taget nu när hon äntligen sover så här på mig igen. Knäpp? Javisst men det får hon stå ut med 😉

IMG_1290
Okej ursäkta långa-armar-looken men jag finner inte felhållsfotografering enkelt precis.