Jag väntar tills i morgon när batterierna är laddade

Okej, när jag sitter här ensam i soffan med endast 17 procent av batteriet på datorn att hålla mig sällskap så känner jag mig nästan lyckligt lottad. Den korta batteritiden tvingar mig liksom att inte börja nätshoppa efter som att jag förmodligen inte skulle hinna bestämma mig. Jag är lite hög på socker från den nästan helt uppätna chokladkakan och den uppdruckna julmusten. Har så otroligt många tankar i huvudet just nu. Inlägg som jag börjar skriva på men inte avslutar. Det är nog bra att 17 procent nu blivit 16 och att långa funderingar och inlägg blir skriva i morgon istället. När jag fått vila och förhoppningsvis sova och när datorn fått ladda sitt batteri. Nu kom sambon hem och nu är det dags att sova.

God natt sov gott.
Bild 2014-11-15 kl. 23.35