GDS – Gör det själv.

Här gör ja en svenskspråkig version av DIY – Do It Yourself som är en trend bland oss bloggersch där en visar hur en göra saker själv. Till exemel sy den här grejen, bygg den här saken osv. Jag ska därför visa er hur jag tippade en möbel som då genast blev en annan och därmed fick två användningsområden istället för ett. Samtidigt passar jag på att visa tapet i närljus (närbild + upplyst).

Här har vi alltså en billys bokhylla. Den tippar du ner i 90 grader och fyller den med böcker som en bokhylla kräver. Sedan ställer du teven ovanpå den tippade hyllan et voilà en tevebokhylla!
IMG_1203 IMG_1200

Ps. vi har även skaffat en porslinshund… Skulle en kunna tro men det är Bob.

Här kommer den underbara tapeten från Eco Wallpapers kollektion Dimensions med artikelnummer 8101. Den är lite dyr tycker jag men jag älskar den och speciellt nu när den sitter uppe. Den ger en väldigt hemtrevlig känsla. Anledningen till att den är lite för dyr är för att det blir väldigt mycket spill. Väldigt mycket! Nämner det så att, om ni blir sugna på den, vet om det.
IMG_1177

Löv it! Här hittar ni ett inlägg med en bild på i stort sett hela rummet och tapeten 

2 thoughts on “GDS – Gör det själv.

Kommentarer inaktiverade.