Frysta träningsbyxor

IMG_1178
God morgon! Kaffet och frukosten är precis uppäten och klockan börjar närma sig sjukgymnast. Jag ska dit klockan 11.15 och gå igenom efter-förlossnings-kroppen. Kroppen känns fysiskt bättre efter fyra månader men det ska bli skönt att få bygga upp en stark kropp igen. Eftersom babyn har sovtid kring samma tid så ska det bli spännande att se hur hon går med på att jag tränar. Förhoppningsvis somnar hon i bilen på vägen dit.

Enligt Sofie Fahrman så försvinner äcklig lukt från träningskläder och träningsskor om en lägger dem i frysen, så det har jag gjort. För träningsbyxorna luktade inte mumma kan jag säga, vilket är konstigt för jag har ju inte använt dem på väldigt länge? …..det är alltså gammalt ingrodd svett….

Hörs senare om hur spjälsängsnatten gick. En cliff hanger är att det gick mer bra för en av familjemedlemmarna.