Nu finns en sida med kontaktinfo

Fick en kommentar här om dagen som fick mig att komma på att jag inte har någon kontaktinformation. Javisst kan en kommentera om en vill men ni kanske har något spörsmål som ni vill fråga om eller kanske dela med er av något. Den där kommentaren ledde i alla fall till ett fint mail med tillhörande underbara bilder och det var supermysigt att få vakna till. Mera sånt! Nedan visar humlan var ni kan hitta kontaktinformantionen. Har tyvärr bara lagt till humlan på en bild så hen finns inte på sidan men ni ser ju vad hen försöker visa i alla fall. ATT jag har en kontakt sida med info.

Skärmavbild 2014-11-11 kl

Jag inspirerar ju av det mesta omkring mig och så även mina läsare som hör av sig. Därför kan det bli så att jag skriver om frågor eller berättar om saker ni delar med er så om ni känner att det här mailet är väldans privat så lägg gärna till det. Jag kommer givetvis ändå att fråga först om det är okej.