Vi tar en snabbis

Jag passar på att kika in en snabbis medan jag väntar på att lasagnen ska svalna. Tänkte jag skulle dela med mig av en bild på mig själv, tänkte att det var länge sedan ni sett mig 😉
20141109_122039

Något är helt klart fel med den här bilden…. Skorna… Jag behöver verkligen nya skor. Påminn mig att jag skulle behöva köpa det till mig själv och inte bara handla till bebis och huset. Någon annan som känner igen sig i att när bäbon kommer så handlar du helt plötsligt endast till denne, av och med större glädje dessutom?

Nu ska vi inmundiga middagen sen ska jag duscha! Ska ovilligt erkänna att det var ett tag sedan… men en måste duscha då jag ska hem till en kompis i kväll. Läste ni!? Jag ska lämna hemmets trygga vrå och åka till en kompis utan bebis till och med! Jag hoppas det går bra. Här hemma ammar vi ju endast (har inte fått till någon flaskmatning ännu) så därför är hela familjen lite beroende av att mina bröst håller sig i närheten. Brösten må ha blivit lite längre än tidigare, men så långa är det inte att det kan sträcka sig till grannbyn. Ja, ja om inte annat så är det nära hem om det skulle bli panikhunger.

2 thoughts on “Vi tar en snabbis

  1. My skriver:

    Heej!
    Hittade din blogg av en slump och har nu läst så mkt det bara går under en amningsstund ( läs 1,5h) 😉
    Jag har skrattat å känt igen mig om vartannat och jag kommer absolut att fortsätta följa den 🙂 👍

    Ha en jättefin dag & lycka till med nya huset 🙂

    • Mikkalainen skriver:

      Heej My! Vad roligt att du hittat hit. Det där med att ha något och läsa under amningsstunderna är ju guld värt så du är så välkommen att använda min blogg i det syftet 😉

      Själv har jag precis vaggad (läs: gått genom hela huset och guppad/vaggat) bebisen till sömns.

      Tack och detsamma! 🙂 🙂

Kommentarer inaktiverade.