En fin amningsbehå – för att jag är värd det

Jag är så himlarns less på sladdriga och tråkiga amningsbehåar som färgats gula av bröstmjölk och som inte har någon passform. Därför bestämde jag mig för att unna mig en tjusig behå från GlamMom som jag länge suktat efter. I vanliga fall är de lite dyra för min ekonomi men nu tyckte jag att det var dags att mina rattar fick sig en snygg hållare.

Och vet ni vad!? Jag har fixat så att mina läsare får 15% på hela GlamMoms sortiment. Ange koden: mikkalainen i kassan så dras rabatten automatiskt av. Kanske en julklapp till dig själv?

Denna fina bit är på väg hem till mig i detta nu. Hoppas att den sitter lika bra som den är snygg.
Skärmavbild 2014-11-07 kl. 21.44.51

Tack snälla GlamMom för att jag får möjligheten att ge mina läsare rabatt på era tjusiga prylar. Gillar er massor! Kika in på hemsidan GlamMom.se och även deras storlekssida om du är osäker på vad du har för behå-storlek.