En internetlös gräsänka

Go’kväll! Internet funkar visst inte alls. Det verkar som att vi surfat på tidigare ägarens internet, som nu stängts av. Förhoppningsvis ”slås” vårt på i morgon. Enligt internetleverantören skulle det finnas hos oss i slutet av veckan vilket det ju faktiskt är i morgon om en räknar arbetsdagar. Därför är jag hos mina föräldrar just nu och lånar deras internetuppkoppling. Men jag är inte här bara därför, jag är här för att få mig en bit mat också eftersom att jag är gräsänka i dag/kväll/natt. Min sambo är nämligen på konferens. Jag hoppas lite extra att bebisen ställer upp på en kaosfri kväll. I går somnade hon efter elva efter ett visst missnöje men utan gallskrik så jag är nöjd. På tal om kaos så tänkte jag visa hur vårt kaos ser ut.

Vårt sovrum ska finnas någonstans där under?

IMG_1130

Det är inte alla som har en fåtölj i köket 😉
IMG_1131

Här mitt i allt bråte ska Minilainen bo. Det enda fina just i denna bild är tavlan. Den har en vän till André målat (den är dock felvänd just nu. Viktigt att jag påpekar det då konstnären själv kom hem till lägenheten, då vi hade den där, och sa att vi hängt den upp och ner.. lite pinsamt). Sen ska den hänga rätt i vardagsrummet.

IMG_1132

Det ser ju nästan ut som hemma hos en samlare men nu ska jag trösta er med att jag faktiskt lyckades ordna upp mycket av detta redan igår kväll. Sambon fick ta bebin och Bob på en kylig kvällspromenad så fick jag tid och framför allt ro att städa upp. Och OJ vilken tillfredsställelse! Snart så hörrni kan vi nog skönja ett hem i vårt hus.

 

3 thoughts on “En internetlös gräsänka

    • Mikkalainen skriver:

      Ja nu börjar det bli mysigt speciellt när det börjar bli lite ordning. Jag trivs så himla mycket! Tänker på er typ minst en gång om dagen och går och småkikar på Arwens redan inslagna paket. Vi bokar något tycker jag! Innan Andrés fotboll börjar igen också!!

      • Anna skriver:

        Men åååh! Jaa, ni ska ju få komma hit tänkte jag ju… Jobbar ju veckan ut och är lite förkyld men nästa vecka kanske?!

Kommentarer inaktiverade.